Հայելու առաջ

 Ցավոք, արվեստագետ չեմ և նկարիչների աշխատանքներն ինձ համար զուտ զգացողություններ, իմ աշխարհայացքի սահմաններում տեղավորվող ընկալումներ են:
Երբ կարդում ես որևէ ստեղծագործություն, բառերի միջոցով հեշտորեն կարողանում ես ներթափանցել հեղինակի ներաշխարհ ու գոնե կռահել, թե նա իրականում ինչ էր ուզում ասել: Նկարչության մեջ այդպես չէ: Գծեր են, գույներ: Չեն խոսում, միայն զուսպ կանգնում են քո առաջ: Մտքիցդ առաջ  էներգետիկ դաշտն է ընկալում նկարը, հետո ներծծվում է արյանդ մեջ, հասնում է սիրտ, հետո նոր միայն ուղեղ:

Այդպիսինն էր իմ և այս նկարի հետ առաջին հանդիպումը... 

Համացանցում ինչ-որ մի տեղ հանդիպեցի այս նկարը: Անկախ ինձանից ինչ-որ մի բան ստիպում էր անընդհատ նայել ու չկտրվել: Որոշ ժամանակ անց կրկին հանդիպեցի՝ հիպերռեալիստ նկարների մասին հոդված էր: Ու զգացողություններս կրկնապատկվեցին, երբ իմացա, որ իմ համար աշխարհի ամենատաղանդավոր մարդու ազգանունը վերջանում է յան-ով: 
Նկարից ինձ նայող հայացքի մեջ տեսնում էի իմ մտքերի ու հույզերի արտացոլանքը: [Զարմանալի է, երբ տատիկս հեռախոսիս էկրանին տեսավ այս նկարը, վստահ էր, որ ես եմ ու մե՜ծ դժվարությամբ կարողացա նրան հակառակը համոզել:] 
Չգիտեմ, ավելի շատ ուզում եմ իրականում տեսնել նկա՞րը, բնորդուհու՞ն,  թե՞ նկարչին... 
Նկարիչը արմատներով Գյումրեցի Նյույորքաբնակ Տիգրան Ձիթողցյանն է: 
Ձեռքերի վրա արտացոլվող դեմքերի դիմանկարների շարքը անվանել է "Mirror":  Դիտեք նկարներն այստեղ
Նրա աշխատանքներից ևս մի քանիսը, որոնք ստիպում են իրենց նայել շունչդ պահած, ու անընդհատ կրկին նայելու անհագուրդ ցանկությամբ. 
Self Portrait
Reflection
Family Mirror 

Հարցազրույցը հրապարակված է մայիսի10, 2014թվին:


      

Կաննում Միդեմ փառատոնին Տիգրանի աշխատանքները ևս ներկայացված են եղել.

Cannes, Carlton, Grande Salle. Armenia is the country of honour at Midem 2015

Հունիսի 19-ին բացվելու է Տիգրան Ձիթողցյանի ցուցահանդեսը Երևանում: Անկեղծ ասաց մի փոքր վախենում եմ: Կարո՞ղ է չհանդիպեմ այն հրաշքին, որը տեսել եմ համացանցում. կարո՞ղ է չունենամ նույն զգացողությունները, ինչ ստացել եմ համակարգչի էկրանից:
Ծնունդիցս 10 օր առաջ գնալու եմ ներշնչվելու, վերափոխվելու, վերածնվելու, ապրելու համար նոր լիցքեր ստանալու:


Հ.Գ. Դժվար էր գրել ստեղծագորությունների մասին, որոնք դեռ չեմ տեսել:


Comments