Social Media Marketing

Social Media Marketing-սոցիալ ցանցերում անել գովազդ:
Անգամ մարքեթինգ գիտության հիմնադիրը նշեց Facebook-ը որպես marketing tool: Թե ինչքանով է Social Marketing-ն արդյունավետ, ինչ է դա... դրանց մասին չէ որ հիմա ուզում եմ խոսել:
Առանց որևէ comment անելու պարզապես բերեմ Social Marketing-ի Facebook-յան մի օրինակ, որը շատ տարածված է հայ PR-չիկների շրջանակներում:

ATTENTION!!!!! Նախապես ներողություն եմ խնդրում այն բոլոր ֆիզիկական կամ իրավաբանական անձանցից, ում վերաբերվում է այս օրինակը, եթե որևէ օրենք խախտել եմ կամ վիրավորել եմ:

Հ.Գ. Նյութերը տեղադրված էին public ձևով, այսինքն հասանելի են բոլորին, դրա համար էլ իրավունք եմ վերապահում օգտագործել: Այնպես, որ հետո շատ չհալածեք:


Քայլ 1. Բացում ես գրավիչ աղջկա account


Քայլ 2. Հրավիրում ես հնարավորինս շատ ընկերների, ինչքան ժամանակդ ների:
Աշրխատի տվյալ մարդիկ, ում հետ ընկերանում ես, շատ ընկերներ ունենան ու ակտիվ լինեն:


Քայլ 3. Ավելացնում ես գրավիչ նկարներ: (Օրինակում մոռացված սերիալի գլխավոր    հերոսուհու դերասանուհու նկարներն են.... վատ տարբերակ չի :D)
Բայց սենսացիոն նկարներ չես ընտրում, որ նկարից կարողանան կտրվել, որ նյութերդ էլ կարդան:
Քայլ 4. Ջա՜ն, արդեն պատրաստ է: Հիմա անցնում ես բուն գործին-կայքիդ, ապրանքիդ նյութերը տարածում ես:


<<Լիանա Ասատրյանը>> նախընտրել է ընդամենը 1 հոգու wall-ին տեղադրել PR-վող նյութը: Բայց եթե ժամանակդ ներում է, ավելի արդյունավետ կլինի, եթե միայն քո wall-ին չդնես, այլ նաև խմբերում տարածես:

Վերջում ուզում եմ դիմել բոլոր լրատվական աղբյուրներին, քաղաքակական գործիչներին, բիզնեսներին.... մի խոսքով բոլորին, ովքեր զբաղվում են marketing-ով, որի մեջ մտնում են branding, PR և այլն...
Հարգելիներս, մի մոռացեք, որ marketing-ը այն գիտությունն է, որը հիմնված է  օրինակների ու փորձի վրա:Այն, ինչ դուք անում եք,  դասագրքի նյութի արժեք ունի  մյուսների համար, ովքեր սովորում են:

2014 թիվ : Ու սրա մասին խորացան նաև մեր պատգամավորներն ու ինչ լուրեր ասես որ չլսեցինք, չկարդացինք:
ANkax Hayastan -ին էլ այստեղ են անդրադարձել:





Comments

  1. :))))))) Lav tarberak er....ham el ashxatox :D :D :D

    ReplyDelete
  2. Բայց իմ համար էթիկայի սահմաններից դուրս է ... բայց շատ ակտուալ մեթոդ է :

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts